torsdag 14 januari 2016

Stora Beställningar...klara nästa vecka..& Målarbubblan äro ett faktum

jag tar min kaffekopp
i
händerna också
knappt
att jag hinner andas
måla är ju det enda jag vill 
just nu 
jagar både ljus och tid
som står sig knapp
mmm...mensådanserdetut
och allt växer fram
har några stora som redan är på beställning
de måste vara kara till nästa vecka
sen börjar våren och 
min butik ska fyllas till bredden
det är ju där jag når ut till världen
tack
återigen för fina ord...respons jag får av er
som gör
att jag kan få vara med penslar i min hand
min inspiro
är skissande alterego som börjar formas




































..allt har färg på sig
min lekamen ser blåslagen ut Ty jaghinnerintetvättaavallfärg
när jag är tvungen att göra världsliga ting
likt fika...tapåmig..handla
hepp...
nu weekend uppehåll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar