onsdag 13 januari 2016

Disciplinerad..Vindrinkande..& Fuck Cancer





enda gången man ser mig
ett fik nuförtiden
är
när kolen är slut
då hänger jag på Blooms vid Mariatorget "mittälskade gamla stamhak"
och inväntar att 
konstnärsmaterial ska öppna
känner mig oerhört nöjd
har blivit så disciplinerad
sex timmars målning per dag
för sen försvinner ljuset
blir längre dagar sen 
det enda jag vill
är att stå här med penslar i hand
och mina stora målningar växer fram 
glimtar från dessa dagar
med orden
med rätt att kriga
lösa skott...tyvärr
FUCKCANCER 





























































har även stillsamt firat 
att
jag fått ännu ett år att lägga bakom mig
Tack
för att 
jag får vara frisk
stark
och 
få möjlighet att kunna hålla på med det hjärtat är fullt av
såberikad







2 kommentarer: