onsdag 6 januari 2016

Välkommen 2016...Full fart & Lösa skott..Tyvärr...

....första..

målardagen
Halleluja
somjaglängtat
den senaste veckan har jag slagit ihop kilramar...svuriröverattallaharolikakilar..
...spänt upp duk...ochvarfasenärallatvärslå...grundat..svuritlitemerförattdetsaknasmassalängder..limmatpå..svuritännumerförjagfårliggapågolvetochspännaupptyjagfårkramp
osv
mmmm...men nu står de i högar ..väntandes på detsomskafyllaspådem
såjäkla mysigt
en hel del stora men även en del mindre är på G
ska ändra mitt förhållningssätt till mitt måleri
får se om det funkar
spännande
min inspiro
 är glimtar från första målardagen 2016
och
mina skissande kaxiga alteregon som myser med orden
skjuter blint...dock med lösa skott.......tyvärr
full fart framåt
och förundras fortfarande
hur
det kan komma sig att det kommer upp
 kors...Gud
 precis överallt
i blindo min vän.....i blindo

































































..inte bara penslar har jag haft i mina färgrika händer utan även Hollys lilla egendrejjade mugg som hon gjorde i somras
stort och tydligt står det 
AMMAM
kärlek
månne även hon fått baklänges tänk
Halleluja igen
nästa vecka måste jag fortsätta på mina riktigt stora som väntas på
de var ju inte riktigt klara
tyckte konstnären när det stormades och slogs om målningarna på öppet hus i Nov.
men
de är på G de med






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar