tisdag 2 februari 2016

Inne i Superbubblan..& Röra..Beröra...detärfint

fokus på fötter


verkar det vara dags för nu
händer och truliga ansikten..dans 
nu kommer mina slitna boots tillbaka
det var längesen
undrar
varför nu..eller det kanske är tamigfan dags nu
känner mig fri..
.oerhört stark och känslan
 att ingen..ingen kan rubba min bubbla av superkraft
känns även  som man kan bidra lite till konstvärlden när  en av mina kunder som beställt målning
fullständigt bröt ihop..hulkande
när hon kom för hämta den
och mina tårar rann givetvis också
det är fint
när konsten berör
i det lilla
min inspiro 
är glimtar från målningar på tork
kastar av mig flippfloppen för att kunna ta snabbare danssteg ..och penslarna flyger
janiinser
myys









































fick en komplimang på min konstinstagram idag
eller 
det haglar gulliga lovord från alla världens hörn
..rättare sagt
klubben för inbördes beundran
fantastiskt 
nåväl
golvet liknar Jackson Polacks..menade en på
ännu mer fantastiskt gulligt 
lisa för själen det med








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar