torsdag 31 mars 2016

I min härliga målarbubbla kan inget ont hända...& Holly...Holly min skapande like


finns en konstnär i huset 
and it aint´t me



Holly skapar i allt .
.inget är för knasigt.
eller konstigt 
och hyser den totala oräddheten inför material som bara en konstnär hyser
hon skapar på sitt håll och jag på mitt 
ibland möts de två världarna
som sig bör när två kreativa bubblor nuddar varandra
mmm...vill bara stå med penseln i hand
det är då jag kan andas med hela mina lungor
men nya tider komma skall och jag får forma mitt skapande runt dem 
något sätt
det är ju endast några månader 
glimtar av några som kom till de senaste dagarna
on paper
med ord som
bring it on
still have the power
med lösa skott






































även fina nya rostiga stolar i ateljen inskaffades 
så jäkla fina och som jag letat
de stod bara där och ropade mitt namn 
och nu är de mina 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar