onsdag 6 april 2016

glimtar från favoriter..& Nu flyttar de ut



nu flyttar de ut
i etapper
för först ska de in i mina inredningsprojekt för att visas av mången ögon
men de mindre har lämnat fastlandet
skönt att invertera,,rensa
och alltid lika spännande att få se var mina målningar hamnar denna säsong
förra säsongen kom Tyskland starkt
mmm..härliga tider väntas
speciellt nu när jag har gjort om i tryckeriet
så jag får plats att måla ännu mer..sköna sommarkvällar till vågorna och fiskmåsar


























även nya favoriter i ateljen
två fina ateljestolar och ny målarvagn
hepp
nästan så jag läntar till hösten då jag får sitta i dessa och njuta av mitt kaffe i min lilla skapande värld
men nu stundas tider i min andra lilla oas vid vattnet
känns jättebra att kunna köra denna omväxling i skapandet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar