måndag 11 april 2016

Snikar till mig någon timme i ateljen & Nu rinner målningarna iväg..




tjuvade några timmar med penseln i hand

mellan kunder...byggen..inredning..styling..
så var jag tvungen
det är när fragdan hänger i mungipan och med stirrig blick börjar väsa för det minsta
som någon ska stänga in mig i ateljen och slänga bort nyckeln..eller nåt
men det funkar ju ine
det finns ett liv utanför bubblan
hepp
eller hopp
min inspiro 
är kärleken som jag känner när jag får sniffa på målartuber och ha penslar i min hand
flera av mina målningar rann iväg nu de senaste dagarna
en del av dem var mina absoluta favoriter
hejdå mina bebisar























































men som en spinnande nöjd katt blir jag
den egocentriska konstnären med fler alteregon än penslar i ateljen
när jag får så oerhört mycket cred av er som diggar vad jag gör
och 
Tack
 det är ju faktist ni som gör att jag kan både hålla humör och fradga i chack


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar