tisdag 15 mars 2016

Intensiv Månad framför mig..sen vila på min bänk & Målningar i drivor



kul har jag 


och
fort går tiden
pågottochont
abstrakt....så himla oförståligt 
men
samlar ihop alla målningar nu
har en del privata visningar efter önskemål och en hel del ska till Homstaging
 ..en mängd för Ikea 
för att sen slutligen "desomärkvar" komma med mig ut till ön
och 
på ön är jag varje Söndag
fantastiska tider väntas
endast dryga månad kvar till öppning
detta är min inspiro






























































vacker är det så det förslår
kargt,,,ödsligt och hjärtskärande mysigt
detta älsklingsväder i den gråa ton som genomsyrar mina målningar
snart sitter jag på bänken med sol i mitt ansikte sippande på ömsom kaffe ömsom vin
till dess
otroligt intensiv April månad framför mig
med början på Ikea imorgon med min ljusa hälft Sara 
vårskyltningar
och homstaging
hepp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar