onsdag 20 april 2016

Förlossning är likbart skapandets urkrafter...& Nu längtar jag till min ö.....

älskar när ni ser nyanserna


eller känner dem
det är ju det som är konst
en känsla av något som ni endast förnimmer
bortom hörnan
och känslor är det gott om i Kastmanska kroppen 
det bultar...pulserar och brinner överallt
tack o lov 
att jag får hjälp av mina penslar att få ut dem 
Halleluja 
hade svårt att visa min konst via skärm
för det är ju en helt annan sak när man står inför dem
men tror att de når ut ...en liten nyans av feeling
igår slirade jag hem från tung arbetsdag med värkande kropp
helt slut
men sen händer något när jag kommer igång 
en urkraft jag inte rår på
har liknat skapandet med förlossning
en så stark kraft och när jag är mitt uppe i den ..kan jag inte stoppa den 
sen förundras man av resultaten 
därav
 att de är mina bebisar
och 
jag har väldigt många av dem
glimtar från min
 skapande eufori


















































tyvärr ser man lite väl sliten ut ...packade ned mina älskade bakplåtar inför styling och tyckte mina påsar under ögonen matchade rätt hyfsat
noterade även att det kom en ögonbindel på alteregot och prästen ser lite extra förmanande ut
..well..konst är ju faktiskt tolkningsbara
för
jag har ingen blekaste aning
sitter fortfarande och betraktar förundrat resultaten 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar