tisdag 24 maj 2016

Berikad äro moi...& Mina motsattakärringgener kanske börjar stillas...

mer härligt berikande skapande dagar har förflutit
i
mitt korta lilla intensiva liv

vi myser här ute på ön
som katter i solen lyfter vi upp våra bleka anleten för att få de första fräknarna och klassisk fyllenäsa
men
jag har svårt att sitta still
somvanligt
det bultar för mycket i mina skapade händer för att ha dem still
inunder parasollet hittar jag lite skugga
skissar...överallt..konstant befinner sig det mesta ....................inprogress
och 
hepp
vad mina målningar försvinner utöver världen
hopp
..
berikad
återigen
...
Tack..... 
till er alla som gör att jag får lov att stå med penslarna i min hand





















































tycker om
 att ha svart bakgrund som omväxling till övriga året
bildas mer dynamik när det är så ljust ute 
detärsomattvägraätaglassisommarenmenälskardetpåvintern
även där motsattakärringgenerna
..
svalt...härligt frsommardunkelt var det igår kväll när jag påbörjade olika teman/serier
la passione
linesofmylife
allt i den dynamiska movement
jag alltid befinner mig i
ska bita i själaskinnet
är så tacksam att kunna få ut det i mina linjer ...
har även börjat leka mönster
former
efter förfrågningar från större produktionsföretag
well
är det en mogenhetsgrad att kunna 
tänka sig
vara lite i fållan
mmmm...får tiden utvisa
allt har sin tid
just nu är min tid fantastisk 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar