söndag 26 juni 2016

Midsommar är över för denna gång..regnet öser ned & medan jag slänger målningar i pölarna visar Holly vad som gäller........kärlek överallt


...midsommar..


denna hyllning till solen
och 
jag väntar på mörkret
fast det är ju en bra fördel med längre dagar
jag kan stå med penslar i min hand ända till midnatt
omjagorkarochvill
mmm..kontrasternas ö ...kontrasternas väder
älskar dessa regniga dagar
mellan penseldragen sitter jag inunder mitt stora regnosoll
det smattrar...doftar fantastiskt
och
vill bara slänga av mig alla kläder och springa naken för att känna regnet på min hud
"som jag gkorde på de vita stränderna i mina barndoms somrar"
men det gör jag ju inte i nutid
folk är ju rädda som de är
lite gränser
 har jag iallafall
trallala
































 









...medan jag slängde mina målningar i vattenpölarna...allt för att se vad som hände
höll min minsta lilla älskling på att öva in sina bästa moves
kärlek
jag lär henne allt jag kan
omedvetet ..medvetet eller genom mina målningar
mmm...Holly min barbar
rockar mer än de flesta
även
skönt att få landa hemma 
en liten stund

Note......
the couple who bought three paintings by me in May...please contact me 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar