söndag 19 juni 2016

Vi namnger mina målningar tillsammans..& Divalater med oerhört stora alteregon ....

men mys




vilka dagar som passerar
nu
när de regntunga molnen kommer
får sådan kraft
att
måla ännu mer än vanligt
detta ljus som bildas när sommarregnen dragit undan och är som att landa i bomull för ögonen
hallelujamoment nr one
några timmar innan båten står jag med penslar i min hand
och med fortfarande icketorkade målningar ihoprullade
fortsätter jag på ön 
härlig retorik
bildas med er
som hänger med i min jargong
divalater när det är som bäst
och
jänkare brukar vara pigga på att haka på
jag signerar ju inte för att jag måste tycka om personen och idag tillförde jag 
dessa fantastiska ord & meningar som jag fann på loppisen 
"kungsholmens skola a la 50-tal"
random namnger jag nu mina målningar
även kul när kunderna med slutna ögon plockar korten och döper alstren tillsammans med mig
fantastiskt roligt och berikande 
you have to translate later....eeeeeeeeeeeeellernot
och
jag jazzar på
dansar
sjunger högt och falskt
i
min lilla bubbla
många blir måhända skrämda...en del fascinerade...men flertalet hänger med mig 
i min lycka att få kunna måla
och göra det absolut bästa som finns 
även
 ledsen
 att jag inte hinner lägga in målningar i takt med både producering och försäljning 
bättring till hösten utlovas







































även så mysigt att få dela med mig av mina alster till er
som verkligen verkigen diggar vad jag gör
åter igen Tack...


Note......
the couple who bought three paintings by me in May...please contact me 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar