fredag 22 juli 2016

We talking Peace & Always walk the wild...wild lines




mellan mina abstracta




kommer mina truliga kaxiga alteregon tillbaka
nu med just den tyngden och bräckligheten som tillhör livets linjer
de deklarerar
-wetalkingpeace

...berör..
rör
mig
allt detta i ett rörigt sammelsurium
samtidigt börjar jag bli frustrerad...rycker i både själen och ögonvrån
måste få måla av mig
känner jag nu 
skönt att Ralf kommer om en vecka så jag kan ta hand om mina konstnärsegon som just nu vibrerar
hög musik ...barfotadans..blickande ut över det föränderliga älskade vattnet
mina penslar väntar
tills dess
always...... walk the wild lines
och
sky tristessen
livetärjualldelesförkort










































tycker om alternativ
vad finns det för alternativ...?
tycker om den frasen 
när det skällsgnälls och annat blötläggning av världsliga ting
även
till estetiska vinklingar
ramar i all ära
härligt med andra alternativ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar