måndag 1 augusti 2016

Mina målningar bär mig fram & Återigen Tack ni fina

mina målningar hänger troget med mig 
ihoprullade halvtorra i ständig inprogress 
fram och tillbaka
vid latteglaset. ..båtresorna..vid barhänget ..citylife
mmm...den långe mörka med mycket bagage och stora ihoprullade målningar 
är moi
aktiva...händelserika dagar
mitt liv på jorden fylls av fantastisk retorik ..skratt ..respons
med er
ni fina 
som uppskattar det jag gör
Tack
berikad äro jag 
glimtar på vad mina penslar säger

sitting diva
we talking peace
and
always waiting
allt medan jag lyssnar på opera & jazz
detta avspeglas givetvis i mina målningar 
viva la music






























































medan mina målningar torkar...gör jag smycken 
a la Carola 
stort dynamiskt djärvt ska det vara 
givetvis
förr smidde jag mina smycken 
nu kör jag mest keramikkulor och skrot
hepp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar