tisdag 30 augusti 2016

Nu äntligen stänger vi på ön ...Fraktar målningar & Mot nya project

disciplinerad
till max
har jag alltid varit
lägg till en jävlaranamma ..oböjlig vilja en oorubblig envishet
har ni Kastman i ett nötskal
samtidigt ett måste
om
man ska komma någon vart som konstnär
..mmm...upp med tuppen innan stan och barn är vakna 
målar i full fart
och är så frustrerad ...precis när man är inne i euforin 
är det massa andra saker som kommer ivägen för mitt måleri
men
nästa vecka
är det dags igen
då stänger jag på ön 
och slipper åka framotillbakaframotillbaka
längtar
min inspiro är glimtar från
några riktigt stora som har grundats
och påpörjats








































nu ska alla målningar som är kvar
hem till stan
mot öppethus och andra projekt
fantastisk höst ligger framför mig 
mysiga tider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar