måndag 12 september 2016

Äntligen...på rätt plats & penslarna glder




äntligen

har jag stängt ön
nu är det verkligen full fart fram mot mot nya spännande project
målar för fullt
så mycket det går för omständigheterna
Holly vill ha sitt .skyltningar och inredning sitt
well
jag har ju inte brist på sysslor
i 180 som vanligt
har flera önskemål och beställningar
hinner inte med er alla 
tyvärr
men jag gör så gott jag kan 
stora målningar är på G
älskar måla stort
nackdelen är att det tar sådan tid 
 mina glimtar från en hel hög av stora
mina diviga alteregon samspråkar i den abstracta värld jag lever i 



































































alltid med en kopp eller glas
många...många hör av sig
och undrar
om mitt årliga hysteriska öppet hus
efter den 20 September kommer jag skicka inbjudan 
som kommer gå stapeln av i slutet a Oktober


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar