onsdag 21 september 2016

Berikande kulinariska businessdagar.. & med chans till guldläge


men då var dessa hysteriska dagar över



känner mig rätt nöjd med dagarna och veckorna som förflutit
mmm..jag känner ju att jag lever iallafall
och
är så
tacksam 
att jag börjar bli så eftertraktad
som konstnär
Tack
jag vill ju bara måla
det är ju det som är mitt liv
det jag andas
och renskrapat blev det nu när jag skrivit avtal med nando
om ensamrätt i mellanöstern
om
det går hem
då har jag mina hästar hemma
resten av mitt liv
annars får jag se det som en kul intensiv berikande även pengamässig resa
lite glimtar som jag jobbat och fortfarande jobbar på
































































Tack
Jenny min fina 
för du hade xa öron och alla geniknölar på plats
jag är alldelles för spontan ...intensiv och snabb för mitt eget bästa när det gäller business
då behövs lite förnuft och lugna sakliga gener som 
bara ibland...ibland får hejda
tromben Kastman
lite illa är det när de omkring mig sakligt menar på
-carola hon behöver ingen art manager ....hon behöver en god man...!!
inse katastrofen nu när jag ska fylla i alla tullpapper 
själv
de kommer bli så inibängtrötta på mig så de kommer exportera bort konstnären herself
fantastiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar