söndag 15 januari 2017

Skissar...värmer upp & Tack...så välsignad

värmer upp
så mycket kvar att ge
i
mitt
lilla liv
här på jorden
...existensen..
blir ju alltid lite mer påtaglig när man bockar av ännu ett år 
av sin livslinje
men ändå känner jag mig mest i startgroparna vad som komma skall
...
Tack
för allt jag är välsignad med
Tack
för att ni låter mina penslar få brinna
Tack
för mina älskade döttrar
Tack till livet
min inspiro är
skisser...glimtar..& Moi den ifrågasättande livsnjutande betraktaren
just nu
alltid med färg under fötterna












































































..nu stndas intensiva veckor
har endast värmt upp
och ber även om ursäkt inför de som väntar på mail...svar och beställda målningar
de komma skall
låten mina penslar brinna en liten liten stund till
Tack




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar