söndag 5 februari 2017

Mina målningar i oväntade sammanhang ..& Dialoger med övriga världen ...

konstnärskapet 
är ca 
50 % måla..produccera
och 
50 % tråkmarknadsföra sig & frakta...leverera
tyvärr
för man vill ju bara måla och göra det absolut bästa som finns 
samtidigt är jag ju oerhört berikad
att
få vara så eftertraktad som konstnär
vad skulle jag göra om man stod och målade som jag alla dagar och att ingen ville ha mina alster sen 
mmmm..så berikad Tack 
även förundrad att jag inte haft instagram mer än ett år
otroligt vilken kanal det är för oss som jobbar med bilder 
även
roligt att se sina alster i andra sammanhang 
som här hos
































nu för jag dialog med konsthandlare från Nederländerna 
även Chicago vill ha mig representerad hos sig 
mmm
abstract
säger kvinnan som alltid går sin egen väg
men
hänger på det som är kul
berikad
Tack











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar