måndag 13 februari 2017

Ser...hör ..vädrar alla former & Scaffodling för hela slanten

former...händer och egobilder på the artist
ny lite hemlig instagram på G
där jag skissar...betratar ..varvat med moi och mina alster
och
såklart
favoritserien 
benämd
mmm...skulle kommentera en bild på Insta och undrade vad byggställning heter på engelska
och
 blev kär
i
 både betydelserna
älskar dem både tu...
därav min nya serie 
ömsint kraftfullt i väl sammanhang
är sugen på nu utställning 
säger kvinnan som skyr utställningar i vanliga fall
men detta blir något nytt
fint
och berikade intressant 
glimtar från dagar som passerat
och visa mig din hand så berättar jag vem du är

well......




































































...yepp
det fullkomligt flyger fram mina former 
ser hör vädrar former överallt
nu ska bara min arma lekamen få komma ikapp
diverse åkommor som ej vill ge vika
förpestar min tillvaro lite väl mycket nu
men icke är jag som ger mig i första taget
så berikad som jag äro 
i mitt korta lilla liv 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar