måndag 27 februari 2017

Always climb on the highest mountain...& Markmaking...

tror jag har säsongens tema på ön iår


always climb o the highest mountain 
landskap i rad..klippor..berg och dalar
dessa former som överlappar varandra ..varesig det är på mina alteregon eller i abstract form
rörelse...ljuset kontra mörkret 
former som jag älskar i ett oändligt sammelsurum
mmm..
betar av projekt efter projekt..beställningar och möten med fina berikande nya vänner som pratar lika språk gör ju att allt känns ännu bättre
låten det flöda
oändligt och fantastiskt
samtidigt
planerar jag mina dagar ute på ön 
där jag i snitt säljer en om dagen
tur då att jag är en målarmaskin 
berikad
the light and the darkness and everything between




































































och
jag älskar mina dagar
med kopp iena hand
penslar i andra
njuter jag av den ena målningen after den andra
markmaking
så det står härliga ting 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar