måndag 6 mars 2017

Inferno...projectstyrd..vassa kanter & Knacka inte på min målarbubbla....



irreterad
och
otålig blir jag 
om 
någon 
får
för sig
att knacka på min målarbubbla
för luststyrd...projectstyrd och oerhört målmedveten
bockar jag av min långa todo lista
som just nu är längre än vanligt 
webbshop
är på stort G
frakt..paypal och andra tristess men nödvändiga bagateller är färdiga likaså utformningen 
nu
ska jag bara 
fota av de bilder jag vill sälja där
medeltals mina snabba
men även en liten del av mina större
även kollat upp att man kan koppla webbshopen till instagram
hepp
vad bra
trallalaaa

lite glimtar från senaste
the musictakemeup
bakbunden eller endast bunden
bägare full av existens eller enbart tänk...
allt
binds samman av ord likt
frihet
rörelse
styrka
av hela min kraft
och
den lilla viskande pockande
förgänglighet
som alltid sitter på min axel







































försöker tänka att den tid komma skall
när inte minsta älsklingen är hemma mer
då 
kan jag stå med penslarna tills jag 
ramlar av pinn
på gott eller ont
i
detta lilla berikande liv som kretsar kring  
Kastman 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar