torsdag 21 september 2017

Beroende av nya energier & stiltje ger mig kramp 



...stiltje näst intill leda ..Skyr jag mest i mitt liv ...Tristess får mig att krampa existensiellt ..
Vardagslunk ...fikaflanör likaså sybaritlystmätesgenen...stillar min enrgifyllda kropp ..
Det måste bita i själaskinnet ...trotsa invanda tankar Målar på ...härliga dagar
Ord likt
Urban structure
Opinion
Där splittringarna i min stad visar att de flesta lunkar på i åkern ..fortfarande kvar i bondesamhället ..rädda för nya vinklingar på invanda tankemönster
Både gulligt förstående & inspirerande








     .




& så denna lilla tuss ..min nya partner in crime ..
Vi formar varandras liv ..ny energi när liten älskling ligger intill mina fötter berör rör tillför ..kärlek


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar