torsdag 5 oktober 2017

Höstutrensning & total eufori ...

....helt underbara dagar som passerat ...helt värdelöst att inte ha någon dator.Inser nu hur viktigt det är för mig som jobbar så mycket med bilder ..speciellt blogga via app är TOTALT värdelöst eftersom allt hamnar i en ända röra och kan inte redigera om det + omöjligt lägga in nya målningar på mina sidor ....blogger skärp er !!!!!!!!!!!!!

...tappar både fattning och kunder på detta elände ..Coco min beast knaprade av elsladden ..så nu ligger allt av värde i platta saken som kommit bli så viktig för mitt jobb ...

Nåväl ...back to basic med allt ...så nu till min Höstutrensning har jag tragglat mig igenom slitna kundkartotek ...loggböcker för försöka tyda mailadresserna ...spännande se hur många  som kommer ..ty lika många jag skickar till lika många studsar tillbaka ...

Well ....målningar har jag och många fler på G ..nu när webshop är inprogress ...

Minisar ..attityder ...divalater..stadsvyerna & mina nya känslokrumelurer växer inunder mina penslar 














Så känner ni er bortglömda kontakta mig så får ni inbjudan 

Men härligt är det med allt omkring mig ..sådan energi att vara såhär omhuldad av de fina omkring mig 

Det är just där ..min skaparkraft får glöd 

2 kommentarer: