måndag 16 oktober 2017

Som en tjuv om natten & fokuserad 

Intensiva dagar då jag likt en tjuv om natten stjäl till mig målartid ....nu när den ena sjukdomen avlöser den andre ...förstår nu Nitsche ..när han menade på att meningen i livet är att få vara frisk ... 

men har hunnit med en del ändå ..själen vill ha ut mycket vare sig man har barn i feber eller ligger däckad själv ..

Minisar urban living kommer till mig och det är så himla roligt och fort går de ..

Vill ha mindre till öppet hus då inte alla kan ha råd med större ..

Även blues med hatt kommer som vanligt tillbaka så här vid nordanvindens intåg ..

Rutinerna har satt sig trots att livet kommer emellan Jag och min beast tar en sedvanlig runda mellan penseldragen ..en nypa luft /kick som ass 

Härligt underbart oerhört berikade glimtar från min egen själsliga retorik 

 









Även nytryckta kort posters och businesscard ligger i högar på mitt stora bord 

Härligt 

Även bestämt mig för ha en adventshappining iår..eftersom mitt öppna hus ligger så tidigt ..

Nåväl måtte sjukdomar hålla sig borta från min lilla familj ett tag nu så man kan hämta lite kraft 

Allt annat är fantastiskt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar