måndag 23 oktober 2017

Befinner mig på lalalalandets lilla bro & Tack alla ni som ger möjlighet att måla vidare ...

                      


...årets öppna hus är avklarad ..
Alltid hysteriskt underbart intensivt virrvarr mingelblabla och alldeles fantastiskt berikande ..
Tusen Tack alla ni som följer upp ..ger så mycket kärlek  & tycker om det jag gör ..
Glimtar av kärlek

                                    







                                       
                         
                                        

                       
                                     
                          

                                     
                          
                        
...men utpumpad & tom är jag ju efter mycket uttömmande intensivt arbete ..även om jag & Coco alltid är i ständig rörelse ..på språng ...så flanerar jag nu på lalalalandets lilla bro ..den mellan nya project ..nya målningar ..
Men ...bara ett litet slag ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar