måndag 25 februari 2019

Min egen lilla baklänges moment 22 & Jäklar vad det skapas



trampar mest omkring




upplever jag 
runtruntrunt
i samma fotspår menändåinte
en baklänges moment 22
med lite spännande felsteg dåochdå


så kanske livet ter sig för många
men 
mitt moment 22 är som en centrifug
svårt hålla sig kvar i fotspår av all blåst

därav inga inlägg nuförtiden
okeyrå / min dator från stenåldern har snart dukat under av alla bilder och kaksmulor inunder tangenterna

well
det är ju instagram som jag diggar bäst 
går på nolltid slänga in lite glimtar från Kastmanska moment 22 livet 
snabbt flexibelt ingen tankeverksamhet utan bara 
lust
försöker klamra mig fast i navet  i min egna lilla centrifug
för att kunna kolla in lite sisådär med distans
 objektivt 
försöka sakligt
redogöra staka upp 
mål livsdrömmar realistiska förväntningar 
därav 
utställningen 
Objectivity
med öppning den 21 Mars på ett Galleri vid Djurgårdsbron 
mer info snart






























































snart sitter jag återigen här 
vid vattenbrynet 
med kopp eller glas i mina målarhänder
efter förra sommaren kommer jag justera konceptet
Kastman på ön 
därav mina fikabiljetter som jag kommer delas ut till de som gillar vad jag håller på med 
för just Fika 
är ju det som håller en fast när det blåser riktigt rejält

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar