söndag 7 april 2013

Effektivitet...Två Upp..& Konstkritikern Kerstin

förberedelser är ju A-O

...
det är jag faktist duktig på
planera..strukturera..organisera
för att sen snabbt och smidigt iordningsställa
och ännu bättre blir det med
 god ljus vän som Sara ..
efter intensiv Fredagsmorgon..lastbilskörning ..uppackning 
öppnades det champagne och glasen fylldes och tömdes i all rådande takt
men ju mer bubblor ..desto mindre effektivitet..
hmmm..men mysigare och roligare.
inspiro för dagen är upppackning..upphängning  Bus Holly och liten Kerstin som redan är konstkritiker.

















































lite kul att jag höjer glaset likadant som jazztavlan bakom
mmmm..alteregomys 
blickar även här ut mot framtiden 
undrar
Vad månne livet ha i beredskap mot mig nu ?
.. dur /moll..ljuva toner/dystra miner..
mmmm..
det enda man vet är att allt detta ska komma i min väg
..uppmixat med fantastiska stunder som jag har dessa dagar..
nåväl ..jag brukar ha vett att uppskatta dem 
imorgon mången fler utställningsbilder









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar