måndag 8 april 2013

Vi är där varannandag ....Holly hälsar alla välkomna & temat är rätt på Utställningen

så många bilder


..har jag tagit
svårt att välja ut de man tycker om ..
Måndag 
lugn och ro i Galleriet men en hel del pratsuga besökare ändå..
kul
..har glömt nämna att jag och Sara kör varannandag i Galleriet
om ni vill träffa /undvika mig så ..
är mina dagar Onsdag..Fredag och Söndag 
annars tog jag med datorn idag 
både åt Holly
 "som kröp upp i entréns fönsterkarm och medan hon tittade på Alfons hälsade mycket ljudligt på de få besökare som vågade in "
och åt mig..som senare när Holly hämtades bearbetade bilder ..
mys..
jazz i högtalarna ..vin på bordet och en mängd ostar..oliver..delikata korvbitar kvar sen Lördags..
mmm..
härliga lugna dagar
behövs ..nu när sommarsäsongen börjar om några veckor





































..min lilla gurka..
som givetvis saknar sin Kerstin 
men 
tycker det är rätt skönt med lugn o ro utan Hollys och Kerstins vilda kvastskaftjakt..bolljagande 
förvisso passar de in i temat på utställningen
Sammelsurium & Kakafoni





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar