fredag 12 april 2013

Kära SMS till kär vän..& Vad gör ungen..?





.
..är det konsten eller Holly som ställs ut


..mmmm..enligt Holly ..
den ena av två stora alterego i lokalen 
är det givetvis henne folk kommer för att hälsa på..
fantastiskt med självförtroende
denna självklara rena 
..
annars har jag haft så många fina besökare som uppriktigt varit jätteintresserade av vad jag gör
Tack..Tack för det
det gör ju trots allt att jag kan fortsätta måla
min korta Galleriinspiro
är ju inte så mycket konsten som hänger på väggarna 
utan min lilla 
hypercirkushullerombullerkullerbyttaHolly
även fortsättning av
 mina sms till fina Lena 
mången år sedan men ord som piggar upp vardagen 

















































..små ord och små fossingar
det är ju det enkla i livet som man kan förgylla så enkelt 
med eller utan krumelurer 
huvudsaken är väll 
GÖR det 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar