onsdag 17 april 2013

Mammas Huvud enligt Holly..& Det ska banne mig målas överallt




Mammas huvud..enligt Holly


hmmm..vågade inte fråga om det var insidan eller utsidan hon menar..
ja dessa svartvitavirrevarrmörkerljusdurmolltankar
man har här livet
och 
fort går det
med både hjärnceller och skapade händer..
borde faktist inte hinna tänka i dessa intensiva dagar innan butiken öppnar
men ..mina tankar äro ju både min passion och levebröd så ..
de hänger med 
mitt upp i packandet..planerandet håller jag på att färdigställa tiotal mindre målningar som ska med ut till ön..
de stora får åka ned till Skåneland 
min inspiro äro 
händer..snart färdigställda målningar och det ska bannemigmålasöverallt..



























..småhänder som skapat ligger just nu i vila
Holly var med mig på Fredells idag 
hon var minsann förste listbärare och tejpare minsann
viktiga ting i ett snart fyraårings lilla liv 
något som är viktigt i mitt är alla nödvändiga otaliga vita färgtuber man öppnar hela tiden








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar