måndag 16 september 2013

Ibland målningar ..penslar & Jazzen pulsar i mitt blod

nåväl


nu sitter jag här
ibland alla målningar ..stora mindre och mappar sprängfyllda med mindre alster..
butiken är tömd ,både på bilder och penslar..stämplar ..ja allt som behövs för att skrida till verken..
nu behöver jag bara slussa ut allt till olika ställen ..där de kan visas för annan puplik..
mmmm..SEN..ska jag börja igen 
har verkligen så mycket att berätta..
fyllt på med mången olika energier och inspiron de senaste månaderna 
rider på en kraft spunnen från ..lindy hop dansen..dialoger..frisk luft..vatten vyer..och ännu mer jazz flyter nu i mina ådror
trodde det knappt var möjligt men ..
min inspiro ligger i mina älskade redskap..min nya dockmaskot
och överfyllda vinklar och vrår





































..längtans andetag..
brukar finnas i mina tavlor
det är just de orden som formar mitt liv nu ..med tillägg av jazz steg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar