torsdag 24 oktober 2013

Inför Öppet Hus..&jag drunknar i bilder..

sista tavlorna på G


innan öppet hus
mmmm..mycket ska göras..
men det går fort och är roligt 
förbereda är ju otroligt roligt
ända nackdelen är att det tar tid från mina penslar..men konstnärskapet är ju endast 50% målande
resten att visa sig och jobba på att nå ut
är förunnad där med
iochmed butiken och mången sidprojekt 
är det många som fått ögonen på mina bilder
och 
tycker om vad de ser
det tackar jag för
ni gör så jag inte fullständigt drunknar i bilder
ty måla måste jag göra..även utan bejakande ögon
allt till






































...på rad..
överallt
fick även tag i dessa vackra pennor med text..när jag shoppade runt på Clas Ohlson
vad kan bli fel text på pennor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar