onsdag 23 oktober 2013

Målar av mig i rasande takt..& ..Trånga Hjärtan..



..stå du kvar där..


mmm..här skapas mången monologer framför mig på de tomma vita arken
fick jag välja så skulle jag stänga in mig i dygn
och
bara måla måla dansa lyssna på min jazz och dricka gott rött
men
så ser tyvärr inte verkligheten ut 
med barn vovve och en existens som jag har lite svårt att hantera just nu så
 anammar jag den känslan av tacksamhet
..
tacksamhet över att ha denna ventil
som hjälper mig måla av mig ..allt som bara måste ut
även förundrad att ord jag skyr kan vara så vackra i min mun
likt
..trånga hjärtan...
allt till
vacker musik i mina öron

























glömde
även dansen är en ju en stor ventil
tack för att jag hittade den i mitt liv just nu 
är trött i både huvud och lekamen
men 
till dansen ikväll
kan inget hindra mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar