söndag 19 januari 2014

Det brinner Överallt...Utveckling & FRån det dogmatiska språket till flärdfyllda bibelspråk..

utveckling pågår

i den Kastmanska själen 
aldrig stiltje 
på någon front
det brinner både i mitt svarta huvud..i mitt stora hjärta och kletiga fingrar
mmm..tänk vilken tur jag har ..att jag får lov att pysa ut..en del av det
och fort går det
jag varvar mina minisar med dessa oljecollage som håller på att formas under mina rivochrafsklisterting
utvecklingen då
har frångått 1917 års översättning till nya testamentet
tycker bättre om det dogmatiska..tunga språket i den gamla översättningen och där det river i själaskinnet i varje ord..
men allt måste ju lättas upp här i världen så nu..Tjohooo..
inspiro idag är givetvis glimtar från en del av mina dansande "upplättadande"   alterego som också blev oerhört mer glödfulla framför bygglampan 






















































..färgtuber som håller på att tryta..fiskhandlarnas hinkar som är överfyllda och allmänt kaos
..
härligt ..just nu i mitt lilla liv









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar