måndag 20 januari 2014

Sammelsurium & Kakafoni...även en del oljecollage klara

oljekritor..

och flera oljecollage
på G
alla med det nya numret i mitt liv 
46
mmm..tycker ju om serier
dessa blir ett tiotal
klara i dagarna
..annars är sinnesstämningen rätt tryckt..frustrerat här..
har alltid kunnat påverka mitt liv..smida mitt eget järn ..vara kvinna för sin hatt ..bla bla
nu 
får jag stå och stampa här som ett frustrerat ånglok..turbojeep i kvicksand
och
vänta på att andra ska dra min lott här i livet
kanske därför jag som helt galen skissar mina dansande alterego
något ..roligt och befriande ska de väll ha iallafall
hepp....
































här råder sammelsurium av dylika skapande ting
ett hysteriskt livskakafoni 
men snart ska väll detta vara passé även det
och tack ...för att jag kan göra något konstruktivt av min frustration 
jajäklar var det sprutar bilder från mitt innersta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar