torsdag 23 januari 2014

Höjer Glaset..omsluter min mugg & I am Blessed..




goda drycker

måste jag omge mig av 
jag höjer glaset..omsluter min kopp
upprepande element och former i mitt liv..bilder och målningar
det varma svarta..fylliga röda och renande vattnet däremellan
 allt oftast mitt bland penslar färg och stökbök
mmm..är så berikad att få in allt i min helhet här ..i min lilla vrå i livet
idag har jag mellan mina skissande oljsnabba även spänt upp min serie av dansanta famntag
125x105 blev måtten 
ska bli så härligt att avsluta dem ..är så kär i dem 
och med min absoluta favorit i lurarna går allt som en dans 
lite glimtar från min vardag




































min stora guldlock håller på att laga fantastisk mat och då passar jag på att fylla glaset med fylligt..mumsa på gott och blogga
mmmm..lite dans på det..så skulle mitt liv te sig fantastiskt









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar