onsdag 29 januari 2014

Splittrad...med Tyngd & Ansökningstider...

svartvitt


är inte mina målningar
ännu
fortfarande med färger som sprudlar av nöje..stillsamhet fast ändå i rasande tempo
sommittliv ter sig ...typ
har idagarna som passerat fyllt i ansökningar till stipendium
och det tar ju sin tid
som alla pappersgöromål
har nu skickat in de flesta ..brev fyllda med tråkpapper...ansökningsbilder och färgfläckar
mmmm...här är glimtar från Du swingar mig I och II






























långt kvar på dessa 
men allt tar sin tid...och lång tid
splittrad med tung själ står jag framför mina målningar och försöker få fram vad jag känner
har som jag sagt förut..svårt att måla när det är för många blockeringar i mitt liv 
hmmm..nästan så jag inte orkar gå till min efterlängtade dans ikväll
Då ..är det illa 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar