söndag 2 februari 2014

Längtans Dialoger är tillbaka..Färg Överallt & Nya tider stundas




djupdykning bland färgtuberna


gör ju att jag konstant har färg på mig 
vem bryr sig ..förutom när jag för någon dag sedan satt på känd fikakedja med svart färg i hela ansiktet..
trött på..att jag inte kan slänga en liten blick i spegeln innan jag går ut "undvikerspegelnförjagsersåledsenutjustnu"och bannade samtidigt min andra minihälft att hon kunde åtminstone  sagt till att mamsens ansikte var typ täckt av färg...
samtidigt är det ju skönt med barn..de tar allt så givet..
just de filosofiglasögonen som jag gärna behåller på mig själv
mmm..som sagt ..målar rasande av mig allt..härligt befriande nödvändigt 
skulle jag inte ha några andra som knackade på min lilla målarbubbla och pockade på uppmärksamhet.. skulle jag glömma allt världsligt och bara försvinna in i måleriets underbara förlösande värld..
nåväl
dansa skulle jag ta mig tid för
finns stora likheter med dansen 
man tänker inte..njuter i fulla drag och försvinner i en känsla av lust och glädje 
ännu en stor målning på G
nu kommer de tillbaka mina pratande ömsinta egon 
längtan efter härliga dialoger sinar aldrig
liksom min EvaSolo som hängt med mången år 







































pssst...kom igen för fan
otålig sitter jag här och inväntar livet..
alla mina egon håller krampaktigt i flaskorna "vinglasenharbyttsut" vet inte om det är vatten eller sprit i dem 
både och antar jag..
mmm...mycket man saknar i sitt liv som man ej kan styra
men snart stundas nya tider för Kastman ..då blir det annat ljud i skällan 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar