onsdag 5 februari 2014

Men Tjohoooo...KLänger mig fast..& Jämvikt i livet sökes

menTjohooooo..dårå..

mina dansande alteregon hänger på mina stackars kavaljers axlar
närmare och närmare i dansens virvlar..
hmmm...hur ska detta månne sluta
men kul har de iallafall
min inspiro..idag är denna nederdel av en av målningarna
överdelen består av mina tete at tete alteregon som samspråkar och försöker klura ut någon strategi om hur de ska gå till väga 
samspråk och dans
mitt hjärta längtar efter båda
gäller ju att försöka få jämvikt på dessa samspel i livet 






























min allra intensivaste på jorden vill ju också uttrycka sig och nöden har ingen lag då tager man vad man haver
min jämvikt ikväll blir strålande
ska möta upp m in Lena för samtal över ett glas sen vidare till dansen
mmm..mina Onsdagskvällar är bäst
ska börja gå på date med vänner jag tycker om varje Onsdag ..
tre timmar samtal och mys sedan timmar av förlösande dans
fantastiskt 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar