torsdag 16 januari 2014

Pussar Överallt...Minisar i Högar & En fena på att söka den energi jag behöver

Absolut


..pussar överallt..
temat fortsätter i längtan trängtans tecken ....som vanligt 
nu på minisar som är färdigställda och ivägskickade
mmm..skönt att bli av med dem ..annars ligger de i högar överallt på rena vita syrafria kartonger 
och jag är aldrig ren om fingrarna
ni inser ju problematiken
men många fler måste komma till så ..full fart igen 
min inspiro är 
ja..
glimtar från ateljén och dessa otroligt fina fotonegativ jag hittade i en låda..som jag gömtoglömt






































..och det är så mysigt att ha en lite prick bakom sig..med sin lugna men lekfulla energi
just den liknande energi jag hittar och behöver i dansen ..måleriet
det gäller ju att må så bra som möjligt 
på denna lilla stig genom livet





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar