tisdag 14 januari 2014

MInisar klara...Hon sa..Han sa & imorgon tar jag farväl från dem ...

..jamendåså..


har jag varit produktiv idag
orden ...formerna fullkomligt väller fram 
jag jazzar..dansar..fikar..limmar..klipper och skrattar av fröjd
för jag har så jäkla bra
här..just här i min vrå av världen
mmmm...minisar på G
idag bidde det ett tjugotal klara 
nu får de liggapåklistring över natten på tjock distans för att imorgon upp på syrafritt för sen iväg..
men villliksominteskiljasfrån dem ännu
men så är livet..som konstnär
orden som upprepandekom till mig
Hon sa..Här finns liv..passion..pussa mig snarast
Han sa...Stopp..Hjälp
ja de gamla flosklerna ..och så givetvis det nya numret i mitt liv 46









































och så ett tjog med Tjohoooo...minisar
själv ska jag in i dansens virvlar imorgon
Carola sa...Här är jag...Dansa med mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar