måndag 13 januari 2014

Minisar på G...46..& Jag hamnade i en rosa bubbla..



46



abstrakt
så jäkla abstrakt nummer..
numret mitt i livet..men ändå inte torrbakomöronen
hmmm ..och det kommer givetvis finnas på mina målningar ..någonstans..diffust..skymtande..eller med tyngd..
som sig bör och har varit
minisar på G
klippt ..limmat..skrapat och nu ligger ett femtiotal och väntar på att få säga några ord..eller dansa några steg
ska vara klara i veckan 
är tanken
för nu måste mitt sura alterego och kaffedrickande man vänta 
hänga och torka till sig ..sen fortsätter jag den stumma dialogen när de är uppspända på kilramar
så jäkla roligt att få riva..skrapa lite emellan tyngre målningar
min inspiro är givetvis..mängder av hullerombullerminisarpåG..kaffedrickande mannen har vänt bort sitt besvärande anlete och jag hamnade som vanligt i en rosa bubbla..








































...men mången fler
TjoHoooo....
älskar dessa små miniindivider som gör det bästa jag vet
och jag sitter gärna kvar i min rosa bubbla 
där jag får vila i mina drömmar..jazza ..fundera och längta
..hellre det än att ha tråkigt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar