fredag 10 januari 2014

Ska ta mig en kopp kaffe..Va F-n..& nu måste jag lägga in en högre växel..




- ska bara ta mig en kopp kaffe..

vinglaset har bytts ut till runda koppen ..
mmm...och jag väntar otåligt
som vanligt
stora målningen börjar prata med mig 
den kommer bli uppdelad i två större målningar på ca 130x120
svårt att ta med större ut till ön
dansande par med en manlig som sampratar med den andra delen där moi sitter och surar och hoppar av otålighet..
förnuft möter känsla
när den är som ....sämst/bäst
vet inte ännu 
övre delen kommer bli fem dansande alterego
ingen som äntrar tröskeln i sommar kommer missa vad som sker i det Kastmanska hjärtat
nåväl...det har väll alltid visats sig på mina målningar 
vad som sker...och inte sker
min inspiro är givetvis glimtar från skissande samspråkande individer där dansen styr
det vibrerar..dansas och energin är hög..
samt mina nu uppklippta färgtuber..färgfläckiga kaffekopp
som sig bör






















ops..det kom en klänning på mitt väntande surande alterego
få se om den åker av eller får vara kvar
känner givetvis en press på mig 
måste massproducera tavlor
för snart knackar våren på dörren och lång Thailandresa väntas
nästa vecka börjar på minisar och mer oljecollage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar