måndag 19 januari 2015

Kastmanska cirkusen i full gång..Penny hamnade i dockvagnen & Fåtöljen blir skinaste fin..med väggfärg..

Kastmanska cirkusen


är i full gång
inte konstigt att mina omkring mig frustar av skatt när jag yttrar 
-jag vill ju bara ha ett lugnt liv....
nåväl..nåväl
då menar jag givetvis själsligt
tycker om mitt orediga..omtumlande iblandlättkaoitiska mysiga liv
 skapandet går handihand med allt omkring mig
ibland lite väl kaotiskt
men....notera jag blir bättre och bättre
men när jag drabbas av skapandets föränderliga kraft..
så kan jag inte hej...hej...hejda mig..
mys
idag kom en av mina stumma..tråkiga målningar till mig med orden
vi håller på att växa ihop
jag tänker..eller har ni fått delirium
det handlar faktiskt om dig...eller ännu mer om mig
tete at tete 
när det är som bäst
givetvis i dansens famntag och klingande i glasen
min inspiro är glimtar från dem och busPenny i mina hälar...pajbakning och varför göra livet lättare när man målar fåtöljen




























































vanliga dödliga skulle nog flyttat fåtöljen till vita golvet..
.undvika vanlig väggfärg på textil..och blablabla
men 
detta blir skiiitsnyggt
a la carola
och lilla Penny hamnade i dockvagnen 
är rädd att jag både ska trampa ned och färga ned henne i mina målande dansande steg i min skapande tornado 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar