måndag 20 april 2015

En jäkel på att skjuta upp tristess...& Blues är Färdiga..


otåligheten har ett pris



och den kallas slarvmaja
allt som är tråkigt
hafsar eller skjuter jag upp 
mmmm...men allt
..precis allt
 kommerjuikappen
som bagatellen att strunta i att rengöra mina tryckbokstäver efter jag använt dem 
hursvårtkandetvara
tar ju längre tid när det är intorkat färg som ska av 
små problem som måste lösas
men..förvisso är de ju faktiskt finare med färg på
min serie Blues är klara
"finns under oljecollage ovanför"
ska iväg ut till ön på Onsdag
många fler är på G ..då i annat tecken
detta är min inspiro 





































även min envishet att ha kaffekoppen över mina målningar
ter sig intressant
många intressanta fläckar blir det
slarvmaja även där
blir liksom mer spännande då 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar