onsdag 19 oktober 2016

Mot Öppet Hus & Målarmaskinen är ett faktum

okey
årets inbjudningar är ute
iallafall en del av dem
jag är ju som sagt ingen hejare på inbjudningar
 så när jag fick lite småsura kommentarer  av en del som förväntades inbjudningar från förra gången såg jag att jag missat några hundra ...som låg i en gömd mapp 
lägg till alla de som studsar tillbaka till mig på grund av att jag inte kan tyda er skrift i min kundbok
well
ungefär samma nivå i år
men jag gör så gott jag kan 
för mycket är det runt PM mig ..denna intensiva höst 
Men har äntligen påbörjat nya stora
fantastisk känsla 
ren lyckorus....jag befinner mig i den eufori som jag älskar vara i 
Halleluja 








































uppblandat med tullpapper..proforma fakturor och målning fyllde min äldsta 25 år
sedvanligt firande i dagar tre
men känns bra
är på bra fot och penslarna brinner de stunder jag greppar dem 
och
ni som vill bli inbjudna 
skicka ett mail så får ni alla uppgifter








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar