torsdag 3 november 2016

Mot Öppet Hus & Jag har hittat mitt uttryck,,


ordning
&
Planering


tycker jag om 
kanske nödvändigt när man är projektmänniska med hundra saker i elden 
doer
har jag alltid varit
och snabbt går det
målningarna växer fram inunder penslarna
med orden 
bring it on
always sit on the wild line
bära eller bäras
många tunga trasselsudd bär de på 
mina alteregon
men de bär dem med lättja...lättvindigt
eftersom
allt
precis allt
ornar till slut upp sig
just nu 
är det fullfart mot Öppna hus




































älskade verktyg
men dyrt är alla konstnärsmaterial
nu har jag den ekonomin att bära fram mina alster men det har tagit mången år
därav
jag gett tillåtelse till en del välgörenhet
där min konst kommer säljas
och en av dem kommer just gå till barns rättighet att skapa
konstnärskapet är ju ett kall men likaså ett Ok att bära
men
jag tackar ännu en gång
I´m so blessed



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar