söndag 13 november 2016

Besatt av snö..var såklart eskimå i mitt förra liv & målningarna väntar på era ögon

har alltid velat ha en utställning i snö
vill göra det mesta i snö faktiskt
skapa.. gifta mig i vinterland..bygga igloon.
etc etc 
.bara vara i detta fantastiska naturfenomen
jag släpade ut allt för att bara kunna föreviga allt i det vita
målningar
står på tork för att invänta andra betraktare
mitt hem börjar komma in i vinterdvala 
den tid då Kastman ska ta det lite lugnare
frid råder snart
men ännu
brinner det i varje hörn
ord
likt
on my way 
i en annan riktning
turn around
kanske är mer spännande då
swim in the dark water
för jag gillar att dyka djupt























































tror med bestämdhet att jag varit eskimå i någon annan tid
min fascination över den kulturen går inte att förklara
nötta böcker som berättar fyller min hylla..så fort det blir snö vill jag bygga igloo
mmm
mitt liv som eskimå slutade såklart med att de satte mig på ett isflak
där jag drev vidare mot nya liv 
antingen 
tog isbjörnen mig eller så hamnade jag i det mörka mörka vattnet
fantastisk 

  








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar