tisdag 22 november 2016

Mitt i Skaparkraftens Kaos befinner jag mig stående stadigt & Tack för ni Berikar

Tack
alla älskade fina underbara ni 
som 
gör att mina penslar kan fortsätta brinna


öppet hus 2016 äro avklarad
och
helt renslickat
även denna gång
tumult...kärleksfulla gnabb...överbudgivning..totalt trängselkaos
uppstår alltid när ni springer in och greppar målningar som ni sen sätter er ifrån och någon annan paxar...
fantastiskt
och mitt i detta nav i skaparkraftens mitt ....befinner jag mig
står stadigt...lite tröttare än vanligt "avförklarigaskäl"
men dock ...stadigt
så berikad återigen 
Tack
.....
tänk ....vad bra .. om några veckor sätter jag igång igen 
för
nu stundas
 de dagar på året jag inte fattar penseln
ty nu ska det julnördas..pussas lite xa på mina ljushuvuden " omdettanuärmöjligt"
 och endast andas med myslungan
min inspiro
går
givetvis där det händer...även former dessa former & rörelser som är så nödvändigt för min själ
nu iklätt mitt älskade vinterlandskap














































mina babys är borta
helt OK ...jag har fött dem..levt ..närt ..kelat och snicksnackat ,med dem
- nu är det dags att finna nya hem där ni får prata och berätta.....
manar jag dem 
känslan är djup...glädjen ofantlig 
jag är redo för nya skapelser som väntar komma fram 
Tills dess
härliga dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar